Tidiga julkänslor

Min affär har nu ändrat om så det finns massa halloween och julvaror. Packar dagligen upp presentpapper, glitter och lådor med mixade produkter. Saknaden av Sverige blir betydligt mer märkbar när man inser att julen står runt hörnet. Vet inte än om jag får flyga hem eller inte, så man känner sig lite orolig. Men det stoppar inte mina julfeelings. Tog inte lång tid att köpa hem ris, mjölk och kanel för att göra min favoritfrukost att äta kring jul. Risgrynsgröt! Ihop med julskinkesmörgås. Vilket förstås inte finns här, så nöjde mig med ostsmörgås. Så otroligt gott! Det är inte ofta jag lagar engelska recept (inte alls faktiskt...) men visar gärna mina svenska kunskaper i köket. Inte till allas förtjusning i lägenheten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0