4 år i England

Vem hade kunnat tro de? Har nu gått 4 år sedan jag packade mina väskor och flyttade till England. Nu står jag här med en kandidatexamen, masters och en underbar pojkvän. Till nästa år planerar jag att skicka in ansökan om att få bo i landet (tack Brexit..) och sen börja köra bil för att fixa körkort. Läskigt...men ett måste. Må ha bott här i några år...men jag är dock fortfarande svensk nog för att älska kaviar och efter upptäckten att kokt ägg går bra så är kaviar ett måste på smörgåsen! Päronen skickar snällt paket med produkter jag saknar. Brukar oftast vara knäckebröd och småsaker som inte går att få tag på här. Kommer hem i jul och har en känsla att min resväska kommer bestå av enbart mat och böcker haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0