Uppfräschande

Mitt i allt arbete så måste man ju även ta hand om sig själv. Var tid att fräscha upp håret igen. Äntligen hittat en frisör som vet vad jag vill och som stylar håret perfekt varje gång. Önskar nästan hon kunde fixa mitt hår dagligen! Fick lite tips på vad jag kunde göra själv, så ska leka lite i helgen. Som det är nu så har jag snart gjort mina 11 jobbdagar på raken. Sett tröttare ut för varje dag som gått och har till och med tackat nej till extra timmar pga trötthet. Men får belöningen i helgen. Jag och Chris firar 2 år (jösses vad tiden går) och vi ska shoppa loss och äta gott i Bristol. Skönt att bara få komma bort lite och uppdatera höstgarderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0