Life update

Tjoho! Gått ett bra tag sedan jag sist skrev här, Jag har bloggat i några år så blir väl lite så att en tappar suget. Inte hänt värst mycket sen sist, har bytt jobb till heltid (letar tyvärr nytt igen), fyllt år, varit i Amsterdam och varit på bröllop. Amsterdam var underbart, även om min kropp ogillade livet. Kämpade på och utforskade så mycket det gick trots smärta. Kom hem för mer jobb innan det var tid för bröllop. Tro det eller ej, men gick till och med och fick mitt ansikte fixat - en sminkning! Så med uppgraderat ansikte, höga klackar och ljusrosa klänning såg jag helt annorlunda ut. Fast någon gång måste en ju faktiskt växa upp ;)
 
Nu är allt kul över och hösten väntar runt hörnet. Har dock en viktig tid i september, så ser fram emot det datumet. Kanske tur att sommaren har gått fort för väntat 4 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0