Publicerad

Nu händer det grejer! Hade helt lagt detta bakom mig, att jag skrivit en avhandling och min handledare ville publicera den. Inte hört något på månader då jag avslutade uni i juli 2017. För några dagar sen kontakte hon mig på min privata email och undrade ifall jag fortfarande ville publicera? Antingen så fick jag skriva, eller så tar hon över och mitt namn blir på andraplats. En avhandling på 18 000+ ord ska skrivas ner till ca 5000 ord. Låter henne skriva, medans jag fokuserar på jobb och hälsa. Oavsett så är mitt namn med och hur coolt är det inte!? Lilla Jennifer som flyttade till England för 4 år sen ska publicera en artikel för hela världen att se!
 
Nu återstår bara hälsodelen. Kan ju säga att jag trodde att jag skulle behöva bråka med vc igen, men tror jag hittat en seriös och redig läkare. Väntar ivrigt på min remiss till en privatläkare i Birmingham. Ska bli intressant att se hur denna resan går. Har iallafall Chris vid min sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0