Darin - Playing with fire

Tänka sig, inte trodde jag att Darins nya album skulle spelas i mitt rum! Riktigt bra!
 
Idag är sista skoldagen för veckan (underbart!), och verkligen tur det! Hade mitt sista prov igår och har inget nytt förens om 3 veckor. Längtar redan tills man kan sjunka ned i sängen vid lunch idag och slappna av. Vila och ladda upp. Som man mått under veckan, så är man inte speciellt taggad inför helgjour. Det ska ändå bli gött att jobba, för har ju saknat alla mina mysiga djur och klappa på! Men snart så :)
 
Märks att det är sista året, om någon vecka dyker studentmössan upp - längtar att se hur den blir på! Det planeras och pratas, så jag är glad att ja i stort sett är klar inför våren. För en billig peng också, göttans att slippa undan med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0