Glädje

Vilken skillnad. Igår var en otrolig tråkig dag, men denna fredagen har ordet glädje skrivet över sig. Laddade upp för att gå på bio själv, för omöjligt att missa premiären av Hobbit. Sista filmen i triologin, men också sista filmen i Middle earth...hade inte så höga förväntningar inför denna, men dom flög genom taket ganska fort. Lämnade bion med blandande känslor, men gick raka vägen till centrum för att se coca cola lastbilen. Fortsatte hemmåt, och blev överlycklig när jag insåg att det låg ett paket till mig - med en ny tuff jacka i. Tyckte jag förtjänade en tidig julklapp till mig själv efter dessa veckor av plugg.
 
Hann komma hem lagom till att dom släppte en trailer till en film jag ser fram emot i vår. Så med andra ord, en otroligt bra dag! Kvällen blir lugn, i form av lite bokläsande, för vad ger inte dagen ett bättre avslut än en god bok=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0