Bokomslag fetish

Jag fick snällt nog 2 böcker förra veckan av mina föräldrar. Är dom utlästa? Ja. Skulle sett Miss Peregrine's Home for Peculiar Children med huset, så förberede mig med första boken. Kom aldrig iväg så läste ut boken och blev helt kär. Vilken underbart bra bok! Så sträckläste de andra 2 böckerna i serien! Blev självklart utan bok och regeln är att man alltid måste ha minst EN bok på hyllan man inte läst hehe. Så tog en vända i bokaffären och fick syn på A promise of fire. Gudomlig framsida med intressant summering.
 
Så nu vet ni vad jag gör ikväll. Gjort mer inköp, fick nämligen min datastol idag. Suttit på en köksstol och pluggat vilket lett till svår värk i axlar ch nacke. Så kändes som ett smart val att fixa sig en ordentlig stol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0