Topp betyg

De har gått ett tag sen senast. Vad har jag hunnit hitta på under senaste veckorna? Jo, jag har fått tillbaka min avhandling och fick en ''distinction'' på den. Pågår även en diskussion om att den ska publiceras. Får resten av sommaren ledigt, sen ska handledaren och jag påbörja arbetet att fila ner de 18 000+ orden till en artikel. Livrädd om det går igenom, men samtidigt sjukt häftigt! En publicerad artikel...som hela världen kan ta del av? Galet! Även fått slutklassifikationen på min masters. Går ut med högsta klassifikation! Känner mig så stolt över mig själv. Inte illa pinkat som internationell student i England!
 
Jag bestämde mig för att fira att jag överlevt både en kandidatexamen och en masters. Kan ju inte fira med familj/släkt eller dricka med vänner, så gjorde en typisk Jennifer - jag gick och gjorde en tatuering. 3 år sen jag senast satt under nålen och bestämde mig denna gång för att fixa en större piece. Så nöjd! Något smärtsamt i slutet var det, men klart värt det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0