Värmevarning

Ingen kan ha missat att det plötsligt blev varmt. Sommar med andra ord. Varit riktigt 2 tråkiga veckor innan, med mycket moln och en temp på ca 18+. Helt plötsligt drog en värmebölja in och idag har det varit 31+. Knappt lämnat lägenheten utan har suttit klistrad framför fläkten. Spenderade några timmar i parken under helgen men knappt det gick heller. Finns ingen strand i närheten så får snällt hålla mig inomhus. Sjysst att det faktiskt hände när jag är ledig så man har kunnat njuta lite. Iförsig ska böljan hänga kvar under veckan och jag ser inte fram emot en varm butik och aktivt arbete.
 
I övrigt pushat min avhandling. Allt är ihopsatt till en stor del (125 sidor) men väntar numera på en sista kontroll. Så trött på plugg så jösses. Vill ha min frihet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0