Trött hjärna

Bara en del av vad jag kämpat med i lite över en vecka. Åkte in till uni och hade ett möte med min handledare för satt fast med med min avhandling. Fick en putt i rätt riktning och sen dess har jag suttit nästan konstant och skrivit på min resultatdel. Varvat det med jobb, sömnlösa nätter och en strulande mage. Ett under att jag ens lyckats få ihop det hela. Men imorse så drog jag en lättnadens suck. 28 sidor och 5000+ ord senare så var resultat delen klar. Nu har jag bara drygt 5800 ord kvar att skriva, sen är skiten klar. Längtar tills den är inlämnad och jag kan andas. Ligger efter ca 3 veckor i tidsschemat, så pressar så hårt det går. Inte nog med att avhandlingen är komplicerad, jobbet strular också. Redan från första veckan, men jag står på mig och hoppas det löser sig.
 
I övrigt så har sommarvärmen även nått Regnlandet. Tempen väntas stiga till 26+ under veckan. Passar fint då vi ska fira Chris i helgen med en bbq. Jobbar förstås innan, men det gör det extra gött att sitta med en kall läsk och burgare i näven efteråt! På själva födelsedagen så blir det att gå ut tillsammans och äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0