Nytt

Håller på att ändra om i bloggdesignen. Var ett tag sen så kände att det var tid. Skriver ju inte så ofta längre, så designen förblir simpel. Ska bara hitta en passande header också. Känns lite tomt med bara text. Fast känner jag mig själv, så glömmer jag bort det. Pågår mycket annat, speciellt på jobbet. Mycket slitgöra då det saknas personer i teamet. Det är en hel del tjänster som öppnats upp och mitt morgonteam ska få 2-3 till med lite tur. Kan behövas, då jag förra veckan kämpade ihop 10 extra timmar. Inte illa pinkat.
 
Känner mest att jag vill ha semester. I ett varmt land. Med en tjock bok och massa bad. Fast det får förbli en dröm. Har semesterdagar kvar, men om dom godkäns...ja det känns väldigt osäkert. I värsta fall blir det min första engelska jul. Redan skeptisk till maten kan jag säga haha! Säker på att min partners mamma är en mean cook, men alla vet ju hur konstig föda engelsmän äter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0