APU-Häst


Sådant här härligt väder vart de för oss idag, så hinla skönt!
Imorse höll jag bokstavligt på att frysa arslet av mig, fysatan så kallt men efter vi lagt upp foder blev de mockning och då kom man upp i varv nog att svettas liiiiite. Musik hördes också från min mobil, lite peppning lför de måste man ha

Sopat, lagt ut mer foder och sedan fick vi rida (valfritt) och kände mig sjukt nöjd när ja insåg att alla ridkunskaper satt kvar. Möjligtvis inte att sadla men resten var helt okej. Dock red jag inte, ville inte gärna sitta upp med jeans som ridbrallor. Dom värmlänska orden forsa mellan oss där också haha, körga var mitt ;) Ledit in hästar fick vi göra också, lite smått läskigt för tycker inte om dom allra största men gick finfint! Meningen: Du behöver inte göra de svårare än de är dök upp

Tiggt till mig tacos till nu, råhungrig även fast vi fick lamm i skolan *yum!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0