Första tentan

Påbörjade denna igår för att stressa ner litegranna. Orkade lägga på första lagret här och där, sen tog tröttheten över och jag föll i säng tidigt. Självklart ska folk vara riktigt överhypade och hålla på, så tvärvaknade av att någon smällde in i min dörr. Då hade några grabbar wrestling i korridoren! Tyckte mest de kunde gå ut i regnet och springa av sig, men sådan tur hade jag inte. Jag får lite lust att stöka runt lika mycket själv en tidig morgon, för det är då jag som morgonmänniska är vaken och alert...revenge! ;)
 
Började plugga 5 imorse, och innan 9 började jag och partnern inför muntliga tentan att studera tillsammans. Gått omkring som en spänd fjäder hela dagen, även om humöret var på topp. Tentan är gjord, och jag fokuserar på morgondagens tenta istället. Känns som det lär bli en tidig kväll igen, och är förhoppningsvis mindre spänd imorgon, även om mer ligger på spel. Pratat mer engelska idag än vad jag någonsin gjort, och kan se framsteg efter mina 3 månader i England, glad att det får frammåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0