Lördagsgodis

Sa någon nått om lördagsgodis eller? Gick lös i affärerna igår på jakt efter mumsigheter!
Sen att det kan behövas lite extra styrka under study week nu är ett faktum. Har så mycket att göra och inlämningarna radar upp sig. Grabbade tag i all choklad + nutella i £1 affären så hela 50 kr för allt. Tjuvstartat redan som ses på bilden ;) Marknaden erbjuder billig frukt & grönt, men hade inte nog med tid att kika igenom alla stånd - men jordgubbar fick jag med mig! Ett måste för en så billig peng. Glad att kylskåpet är påfyllt igen, och magen tackar glatt. Gjorde en svensk klassiker igår - räksmörgås! Galet gott.
 
En storm väntar tydligen i helgen, ännu mer tur att ja fyllt upp förrådet för någon storm vill jag inte ut i. Får hålla hårt i mig själv, för sist det har varit mer kraftiga vindar skallrade fönstret och väggarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0