Ice bucket challenge

Min sudd, som kom farandes som ett skott när matte lade sig ute i solen. Passar på att njuta av de sista sommardagarna, och denna filur kom springades i full fart för lite kel och gos. Läsa fick jag inte, utan la undan boken och hon kröp ihop under bröstkorgen på mig när jag lår där. Lite blött, med hennes envisa drägglande men mysigt för de. Passade på att njuta också, för sedan får jag inte se dom på 4 månader.
 
Ingen kan ha missat ALS ice bucket challenge som går runt nu, som började med att kändisarna hällde iskallt vatten över sig själva. Igår blev jag nominerad av en kamrat, och är inte sen att haka på för forskningens skull. Sagt och gjort ställde jag mig ute idag och bad brodern filma medans jag hivade en hink isvatten över huvudet på mig själv. Kändes lite bättre än den tidigare utmaningen som gick överstyr, med att hinka alkohol och andra äckliga saker i ett svep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0