Lite kattmys

Titta vad jag fann igår under torsdag eftermiddag! En kelsjuk kissemiss. I väntan på min kompis var jag inte sen med att låta den lilla krabaten få lite gos. Tror både han och jag njöt lika mycket. Saknar ju mina egna missar så man får ta dom chanserna man får. Campus erbjuder några alternativ, då jag vet att de som jobbar och bor i området låter katterna ströva omkring bland skolbyggnader.
 
Det är fredag. Ledighet! Första veckan är därmed avklarad. I och med det vet jag vad som vankas under hösten och vinter med inlämningar och annat arbete. Bland annat ska jag till Bristol zoo i syfte med att bedömma djur i inhängnader. Ska även träna ett valfritt djur, filma det hela och sedan skriva en big bouta inlämning om det hela. Får låna kompisens staffie och är nöjd. Träna en aktiv hund känns betydligt roligare än skolans gnagare. Ser det även positivt att få lite djurhantering mellan universitetsdagarna. Ser det lite som en nödvändighet för att avstressa nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0