Planeringens månad

Det här med studentlivet kan vara knepigt. Speciellt detta med att planera. Räkningarna trillade in och som vanligt kostar gas och el en hel del. Ingen i huset var värst glad....omöjligt hus, och är så glad att ja äntligen ska flytta ut senare på. Kommer inte sakna kylan, de dåliga rören och all röra som kommer genom att bo med stökiga sportspersoner. Bor visserligen fortfarande hos pojkvännen, så är enbart hemma någon timme per dag för matintag. Letat nya maträtter och upptäckte något oehört gott i veckan när jag planerade veckans luncher: Halloumi burgare! Min mage tjöt av glädje, vilket är svårt med IBS. Äter mindre och mindre kött vilket även min plånbok tackar för. Lättare att planera in vegetariska maträtter som håller ett tag. Fast även om jag är snål med maten denna månad så måste man ju unna sig lite annat. Skrev klart min sista inlämning och firade med en ny bok hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0