22 år i England

Vad jag borde gjort under resandet i helgen haha! (Alltså kläcka ägg i Pokemon go)
 
Ja...jag är alltså tillbaka i England. Spred ut resandet över helgen och tog en natt i Stockholm innan jag flög ut på söndag morgon. För en gångs skull flöt det på otroligt bra. Flyget kom i tid, inget krångel med passkontroll eller väskor - och bäst av allt, fick byta till en tidigare buss till Gloucester. Så kom fram till pojkvännen 2 ½ timmar tidigare än planerat. Lyckan att få slänga sig in för en kram och mysa hela dagen! Sovit som en död i närmre 10 timmar och vaknade till min egna födelsedag nu. Vad jag ska göra på den? Storhandla, äta något gott och sen förhoppningsvis ta en runda och inhandla smått och gått från centrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0