Tentor

Det går framåt. Halsen och lungorna tycks gilla livet lite mer, så hostan min är knapp märkbar. Tur är väl det, och ännu mer tur att Chris lät mig sova hos honom. Det är att föredra när mycket plugg pågår eller huskamraterna har vänner över. Nu väntar tentorna denna vecka och jag börjar bli smått nervös. Standard inför muntliga tentor tyvärr, men någon gång ska man väl bli mer bekväm.
 
Fördelen är att Pip dyker upp imorgon, så kan ta en dag och bara hänga, fika och trängas i julshoppingen. Känns rätt efterlängtat, de får jag erkänna. Kanske inte trängseln men det får man ta. Börjar så smått förbereda för att åka hem också, lite grejer inhandlas och det planeras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0