Så var det igång igen

Bild från förr veckan, när Pip och jag hade en tjejdag. Slutade med valpmys och filmtittande. Titch växer så de knakar, men än ser hon ut som en söt liten valp...så man kan inte vara arg allt för länge när hon hittar på bus. Jag hade en lång dag igår, så passade på att få röra på mig idag och följde med Pip på en promenad. Solen sken så varmt, så slutade med en timmes promenad i hundparken. Kom tillbaka hem, bytte bort leriga skor och tog en kort runda ut igen. Så skönt! Tills solen gått ner nu, och de gått ner till 0:an ;)
 
Men inte bara varit ute idag, faktiskt pluggat och gjort i ordning för sista terminen. Printat papper, planerat och forskat. En lugn kväll med lite läsande känns som en bra deal tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0