Stockholm

Så har man haft semester 3 dagar i Stockholm med föräldrarna. Under onsdag eftermiddag vandrade vi mest runt och kikade på omgivningen samtidigt som jag glatt spelade pokemon. Ja...varför inte haha! Sommarvärmen nådde oss också och under torsdagen var det ännu varmare. Föredrog att vandra i skuggan då till och med de flesta affärerna var varma. Även om det inte blev någon storshopping så fick jag med lite nytt iallafall! Tro de eller ej men köpte bara 2 böcker, trots att jag var inne i science fiction affären!
 
Vi var även på Grönan under tordag kväll (trots alla km under dagen) och jösses vad folk...trångt och varmt. Men vad är väl en dag på nöjespark utan vinst!? Vart jag än går så står jag oftast snart där med 2 kg choklad. Pappa vann 2 kg center först och jag avslutade med 2 kg kexchoklad haha! Hade nog föredragit chips för saltets skull för svetten rann fint dessa 3 dagar.
 
Passade även på att äta gott! Eller ja..så gott man kan med en problemmage. Första dagen fick jag i mig en del vitlök och nästa dag var jag nervös över att behöva svälta. Men gick så fint så då resturangen kunde hjälpa mig att få fram något passande. Toppbetyg till dom!
 
Blir det vila nu under helgen? Inte idag iallafall. En dag med kamraten väntar då vi ska ut och fånga pokemon. Laddat upp min portabla laddare och solkräm för att överleva en dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0