3 år

Igår under måndagen så var det 3 år sen jag tog studenten. Känns som det var betydligt kortare tid sen....men bevisar hur bra hur fort mina 3 år i England flugit förbi. Snart står jag där med en helt annan mössa på huvudet! Ska bli så kul men samtidigt så nervöst att stå där med kappa och happ i väntan på att få höra sitt namn bli uppropat. Fast om jag överlever min masters så blir det ju ännu en examen haha!
 
Så skönt att vara hemma, även om jag på ett sätt saknar England redan. Eller ja, sakna en viss person. Varit finfint väder alla dagar än så länge och det har varit full rulle. Allt från att städa, gå på stan, promenera, säga hej till släkt och besöka doktorn. Och mer blir det! Har 3 besök inplanerade denna vecka med att träffa 3 hundar som jag förhoppningsvis kan rasta. Har man inget jobb gör man det lilla som finns. Hundrastning och helgpass på katthemmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0