Härlig tisdag

Åh vad jag hade energi under tisdagen! Den härliga solen gjorde mig ännu mer taggad på att äntligen få springa lite. Var riktigt skönt och gick lätt de 2.2 första kilometrarna men sen lyckades ja dra på mig 2 blåsor och varmt vart det så gick de sista 2.2 kilometrarna istället. Fixade en mumsig isig smoothie som belöning efteråt och halvdog ute på altanen. Satt och målade där resten av dagen innan jag gav mig iväg för att träffa en schäfer som jag idag ska prova att rasta.
 
Vankas även 2 mer hundbesök idag ihop med ett besök till friösren. Ska se om jag kan få lite mer färg i håret igen. Tid att bli lite blondare igen!
 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Vad du är hurtig! Jag ska försöka komma igång nu under semestern ordentligt :D Det blir nog bra!

2016-06-15 @ 07:24:58 - http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0