ibland går det inte...

När man får de finaste bilderna hemifrån! På fredag så får jag äntligen gosa!
 
Varit absolut full rulle sedan igår. Spenderade min måndags morgon med att grundligt rengöra duschen (som inte skett på år och dar...) och idag har jag ränt runt och fixat ordentligt. Allt från disk, vika tvätt, plocka och skura m.m Var även till banken för att försöka fixa mig ett konto....smart jag vet när man redan bott 3 år i England. Efter mycket om och men så visar det sig att de inte alls går för har inte rätt papper som bevisar vart jag bor. Jättelätt fixat kan man ju tycka, men nej. Om jag inte förtjänar att spendera resterande timmar i sängen med en bok så vet jag inte vad...jösses! Men kan ju iallafall vara glad över en del - ska möta 2 olika tjejer med sina hundar för att rasta dom i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0