Välförtjänad helg

Tadaaa! Åh vilken skön lättnad att äntligen vara helt klar, avhandlingen är inbunden sen igår förmiddag. Klev in i ett lugnt bibliotek, vilket är förvånande då sista dagen för att bli klar är på onsdag. Hade även tänkt lämna in den, men kön ringlande sig lång och jag ville hellre hem. Tur att jag gjorde det valet, för vägen hem var översvämmad och gick knappt att köra genom. Firade med att köpa en begagnad bok, då jag fick syn på en bok jag länge velat ha men inte orkat köpa - för 10 kr! Vilket kap! Så strosade nöjt vidare till pojkvännen och slängde mig i soffan för att läsa hela kvällen.
 
Idag vankas det bio. Ska iväg med Pip och se på Kung fu panda 3...lär nog bli vi och alla småttingar! Eventuellt blir det en långpromenad med vovven också, då jag suttit instängd i karlns lägenhet i över en månad utan minsta motion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0