En dag i Bristol

Lördagen spenderades i ett soligt Bristol ihop me pojkvännen. Lyckades övervinna fighten med min mage, och även om vi blev en timme försenade pga trafiken på motorvägen så hann vi med lite shopping. Var med och hjälpte honom att få sig en ny look inför sin födelsedag, så vi båda gick nuts på stora Primark. 4 våningar högt och fullt av saker. Skulle komma därifrån med sommarkläder....vad fick jag med? Saker för mitt nya rum inför hösten! Redan planerat vad jag vill göra med det och såg diverse grejer som passar perfekt. Avslutade lördagen med film i sängen, så kan inte ha önskat en bättre dag!
 
Söndagen? Träffat mer av pojkvännens familj då han fyller år idag. Var iväg på bbq för att fira honom, och vädret höll sig även fint idag. Fick be om solkräm efter en halvtimme i trädgården och tillsist täcka över mig själv med en jacka haha! Måndagen är en bank holiday så fortsätter umgås med pv för att gå och se på nya filmen Warcraft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0