När det inte går som planerat

När man numera finns med i familje albumet! Haha måste älska mitt stela leende! Ogillar starkt att vara med på kort, men här vi iallafall jag och pojkvännen för den som inte sett honom ;)
 
Starten på veckan var inte den roligaste. Hade ju planerat bio men det sket sig redan under morgonen. Blev en hel del smärta, tårar och panik. Att en kan få så ont, bara genom att ha en livmoder. Togs hand om så fint under dagen med massa kramar, service och filmmys. I tisdagens ära var jag iväg till läkaren men som vanligt är dom inte värst heta på gröten och kom därifrån med mer värktabletter. Så nu har det bokats läkarbesök för när jag kommer hem till Sverige istället. Ska bli intressant att se hur det hela utvecklar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0