Snabb vecka, långsamma timmar

Man kan ju undra hur det går till. Veckan har bara flugit förbi, men ändå så kämpar jag med långsamma timmar. Finns inte så mycket att göra nu när man är ledig och inte har något vettigt att göra. Sprang och köpte mig en måla efter nummer bok för att låta timmarna gå, och riktigt skojsigt faktiskt! Känner mig som en litet barn igen hah! I övrigt så börjar det se rätt tomt ut i mitt rum. Flyttat över det mesta till pojkvännens lägenhet och väntar mest på att få komma hem. Tänk om de inte varit så dyrt att resa, så hade man kunnat få flyga fram och tillbaka som man ville.
 
Idag har solen varit framme i stort sett hela dagen. Vandrat fram och tillbaka mellan husen, men vid lunch slutade det med en timme i trädgården. Så skööönt! Gick även på en 7 km promenad med Pip och jösses säger ja bara, nog med sol för idag! Avslutar det hela med kall färsk ananas och en bok i näven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0