Äntligen bokat det!

Det är sega uppdateringar just nu, men är mycket plugg för tillfället. Tar de tillfällen jag kan att slappna av och ha kul. Vilket innebär massa bokläsning, biofilm och kvällar hos pojkvännen. Plugg kräver sömn och det är något jag inte får i mitt hus. Så när jag hade min första inlämning spenderade jag en vecka hos honom. Ser ut som november fortsätter i samma stil, då jag har en till inlämning runt hörnet. Inte nog med att det är dålig sömn, huset trillar isär. Spisen gick äntligen sönder i måndags och hyresvärden har inte haft tid att skicka hit någon!? Känns underbart att leva på micrad mat igen.
 
Men mitt i allt elände, lycka! Bokade flyg under tisdagen. Hem till kära Sverige under julen. Längtar så hemskt mycket! Bara få komma hem, gosa med katter och umgås med vettiga vänner. Och julmat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0