Sista året!

Och det är igång! Varit på uni hela dagen för inskrivning - helt slut! Bar iväg redan vid 8 imorse, och kom hem strax innan 18. Varit en väldigt stressig dag då det knappt blivit några raster mellan de olika momenten. Själva inskrivningen vid lunch skulle ta högst 30 minuter. Efter 2 timmar var jag färdig. Då hade jag missat både lunch ett möte och var 10 minuter sen för ett 3 timmars program.. Så bar av raka vägen dit. Läraren såg mig krokna så jag erkände att jag inte hann äta. Vad hon gjorde? Skickade iväg sin medarbetare till cafét och köpte snacks åt mig. Rar mentor jag har! Lång dag, så blir att ta igen sig nu!
 
Har schema och allt redo, så nästa vecka börjar studierna på riktigt. Låt stressen börja ;) Ett sista år av studier nu, sen får det räcka - så bäst att ge allt man har! Hela hösten blir körig, men våren består istället av typ ingenting - kommer förmodligen kännas lite knepigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0