Bebis bokhylla

Nu när jag i stort sett bor hos pojkvännen så har min boksamling börjat bli större. I vanliga fall tog jag med utlästa böcker till mitt egna hus, men är nästan aldrig där längre. Vi har inte plats för stora möbler så vi traskade iväg och fixade en bokhylla menad för barn. Det är en början, så har börjat fylla den lite smått.
 
Är tillbaka på benen igen och har varit ett tag. Har fokuserat enbart på avhandlingen de senaste 2 veckorna och har skrivit så hjärnan kokat tror jag. Har en av de värsta delarna kvar nu: result och data analys. Jag tar nämligen ledigt nu under helgen och vilar upp hjärnan. Den har fått kämpa hårt...och värre blir det. Är förbered med nya böcker (älskar rea), god mat under veckan och en driljon papper att läsa igenom. Men det är snart över...sen behöver jag aldrig mer studera igen och jag kan fokusera på att leta heltidsjobb under sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0