Ljus framtid

Gissa om livet går bra? Fixade med banken förra veckan och direkt efter så skickade jag in en ansökan om jobb på en djuraffär. Nästa dag gick jag dit för en intervju...och kom hem igen med jobb! Allt inom 2 dagar. Inte illa pinkat. Så jobbar numera 2 dagar i veckan, vilket är lagom medans jag studerar. Har mitt första pass strax och jösses vad jag är nervös. Länge sen jag jobbade nu, speciellt som anställd med lön. Men så länge rutinerna kommer in så ska det nog gå bra. Man lär sig ju medans kunderna kommer och går.
 
I veckan väntar även intervju så att jag lagligt kan jobba heltid senare i sommar. Mycket som sker på en gång, men bestämt mig för att jag ska bygga mig ett liv här i England med Chris, så då är det bara att tag i allt! Glad att jag faktiskt vågar ta det steget - det var en sak att flytta hit och studera, men blir ju lite annorlunda att jobba och inte kunna åka hem när jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0