Hem och hem igen

Seg uppdatering, MEN gjorde mina 3 tentor innan jul, tog helgen efter det till att umgås med karln och for sedan hem till Sverige för att fira jul. Gjorde inte ett skit utan njöt av god mat, familj/husdjur och hängde med polarna. Vann presentkort som lika snabbt spenderades. Flög tillbaka till mitt andra hem innan nyår. Sov bort nyårsfirandet och började sedan plugga. Nu gjort 2 tentor till (mina sista ska nämnas!) och det värsta är över. Aldrig varit så skönt att sätta sig ner och känna lugnet. Varit en oehört stressande vecka med mycket känslor så glad att det är över. Nu vankas det enbart en inlämning till i januari...
 
Firat veckoslutet på bästa sätt: pizza och bokläsning. Om det blir en lång kväll? Tur man sover igenom det mesta för pojkvännen får underhålla sig bäst han kan själv medans jag däckar flera timmar innan honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0