Uppgradering

Pixel, tjockishamstern bor nu i en ny fin bur och verkar trivas bra. Vi tröttnade på allt galler bitande och jag tyckte synd om honom - ni ser ju själva vad liten orginal buren är. Så efter lite läsning klickade jag hem en marsvinsbur, större springhjul och hönsnät. Dock är det en spricka i ett av hörnen så vi väntar på en ny (förhoppningsvis hel) bur nu. Han når inte topp gallret än men ska sätta in lite plattformar och leksaker åt honom. Han må va en liten varelse, men man vill ju att de ska må bra också!
 
I övrigt så jobbar jag på i djurbutiken och försöker samtidigt hitta min motivation till att plugga. Inte direkt varit på topphumör senaste veckan med mycket stress, så ligger efter jobbmässigt. Ingen höjdare men får försöka lägga i en högre växel. Har fortfarande några månader på mig så förhoppningsvis så räcker den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0