Bröllop, jobb och mer jobb

Vad har hänt sen senast? Har bland annat varit på bröllop. Mitt första faktiskt. Vet inte riktigt vad jag förväntade mig, men jösses vad segdraget det var. Berodde förmodligen på att jag inte kände någon annat än Chris familj där. De hade iallafall fått till en god meny, som även serverades glutenfri till mig. Så glad jag var! De 3 rätterna slank ner även om min mage surade över den sena lunchtiden. Även med på parbilder då fotograferna tävlade med varandra och ville fånga olika par på bild i den mysiga miljön.
 
I övrigt bara jobbat och pluggat vartannat. Trivs bra på jobbet och jobbar lite extra timmar då och då. Det är tur att man är morgonpigg och inte bryr sig om blåmärken och rivsår. Vet inte hur många blåmärken jag hittat på mig själv - bara genom att plocka upp varor och riva kartong. För att inte tala om hur många gånger jag fått någon typ av vätska över mig. Läckt rosvatten (som används vid strykning), sköljmedel, schampoo och duschscreme över mig diverse gånger. Luktar gott efteråt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0